Meniu
Despre magazin
Ajutor
- Centrul de ajutor
- Timp și metode de livrare
- Metode de plată
- Returnări
- Reclamații
- Îngrijire și întreținere
- Mărimi
Link-uri utile
Meniu
Despre magazin
Ajutor
Link-uri utile
La noi mărcile de renume vă sunt la îndemână! Am depus toate eforturile pentru a vă propune o gamă largă de oferte. Pe Modivo cu siguranță găsiți ceva și pentru dvs. Comandarea și căutarea produselor este foarte intuitivă. Convingeți-vă singuri - comandați și veți vedea cât este de simplu.
Întrebări frecvente
Nicio problemă. Poți reseta cu ușurință parola contului tău. Tot ce trebuie să faci este să introduci adresa de e-mail cu care a fost configurat contul tău. Îți vom trimite un link de resetare a parolei la adresa ta de e-mail. Și asta este tot! După ce ai setat o nouă parolă, te poți bucura din nou de acces la contul tău.
Crezi că cineva ar putea avea acces la contul tău MODIVO? Îți poți schimba cu ușurință parola în orice moment.
Cum îți poți schimbi parola?
1. Conectează-te la contul tău.
2. Accesează fila Datele mele din panoul contului.
3. Introdu parola actuală și noua parolă în câmpurile prevăzute.
4. Salvează modificările și ai terminat! Parola ta a fost schimbată.
Pentru a anula sau modifica o comandă, te rugăm să ne contactezi accesând chatul, adresa noastră de e-mail sau telefonic.
Anularea comenzii nu se poate efectua dacă aceasta a fost deja împachetată, iar într-o comandă nu se pot efectua următoarele modificări: cantitate, mărime,
culoare, model, cumulare comenzi.
Pentru confortul cumpărăturilor tale, toate produsele noastre sunt măsurate cu exactitate. În secțiunea ”Alege mărimea”, găsești ”Tabelul de mărimi” pentru fiecare produs. Compară dimensiunile individuale ale produsului selectat cu dimensiunile tale și bucură-te de achiziții reușite.
Schimbul constă în returnarea produsului care nu corespunde și plasarea unei comenzi noi.
Întreaga procedură de retur produs/bani durează aproximativ 10-14 zile calendaristice.
După ce coletul este expediat din depozitul nostru și este preluat de către firma de curierat, în funcție de metoda de livrare aleasă de tine în momentul
înregistrării comenzii, poți urmări coletul aici:
GLS
Click aici pentru a verifica statusul coletului tău
Sameday/Easybox:
Click aici pentru a verifica statusul coletului tău
Pentru a returna gratuit o comandă primită prin curier, urmează pașii de mai jos:
1. Pentru a înregistra returul gratuit prin GLS, click aici.
2. Conectează-te în contul tău de client, selectează ”Returnările mele” și apoi selectează comanda pe care dorești să o returnezi.
3. Dacă nu ai cont, click pe ”continuă ca vizitator” și completează numărul de comandă primit în e-mailul de confirmare și adresa de e-mail.
4. Curierul va fi informat automat și se va prezenta la adresă în 1-3 zile lucrătoare. Te rugăm să păstrați numărul de awb înregistrat.
5. Coletul pentru retur trebuie sa conțină produsul ambalat corespunzător cu toate etichetele și cutia originală a produsului. Atunci când efectuezi o
returnare, nu uita să returnezi produsul în aceeași stare în care a fost primit.
6. Întreaga procedură de returnare produs/bani durează aproximativ 14 zile calendaristice de la ridicarea returului de către curier.
Dacă dorești ștergerea contului și datele înregistrate pe acesta, te rugăm să ne scrii un e-mail cu această solicitare pe adresa: info@modivo.ro. Te rugăm să ne trimiți această solicitare de pe adresa de e-mail pe care dorești să o ștergem din sistem.