- Pagina principală
- Centrul de ajutor
Pagina principală
Meniu
Meniu
Despre magazin
Ajutor
- Centrul de ajutor
- Timp și metode de livrare
- Metode de plată
- Returnări
- Reclamații
- Îngrijire și întreținere
- Mărimi
Link-uri utile
Centrul de ajutor
La noi mărcile de renume vă sunt la îndemână! Am depus toate eforturile pentru a vă propune o gamă largă de oferte. Pe Modivo cu siguranță găsiți ceva și pentru dvs. Comandarea și căutarea produselor este foarte intuitivă. Convingeți-vă singuri - comandați și veți vedea cât este de simplu.
Întrebări frecvente
Cum pot modifica sau anula o comandă?
Pentru a modifica comandă plasată vă rugăm să contactați serviciul nostru de clienți folosind chat.
Cum aleg mărimea potrivită?
Pentru confortul cumpărăturilor dvs., toate produsele noastre sunt măsurate cu exactitate. Comparați dimensiunile individuale ale produsului selectat cu dimensiunile corpului dvs. și bucurați-vă de cumpărăturile reușite.
Cum procedez pentru a schimba un produs?
În cazul în care produsul pe care l-ați primit diferă de cel pe care l-ați comandat, returnați-l și imediat re-comandați produsul dorit! Produsele selectate vor fi rezervate imediat pentru dvs. și se vor livra în termen de 2-4 zile lucrătoare, de la momentul efectuării plății. .
Unde pot urmări coletul meu?
Sunteți nerăbdători să primiți coletul? Vă întrebați dacă acesta a fost deja livrat? Sau poate doriți să știți unde este în prezent coletul cu produsele dvs. mult visate? Nimic mai simplu!
Am depus toate eforturile pentru ca dvs. să primiți coletul în cel mai scurt timp posibil. Puteți monitoriza în orice moment acesta. Tot cea ce trebuie să faceți este să accesați pagina operatorului selectat și să introduceți numărul coletului.
Convingeți-vă singuri cât de simplu este!
GLS
Clic aici pentru a verifica statusul comenzii dvs.
Cum procedez pentru a returna produsul?
Pentru a efectua o returnare, urmați pașii următori:
1. Conectați-vă în contul dvs. de pe http://modivo.ro, apoi accesați secțiunea „Returnează”. În cazul în care nu aveți cont, mergeți pe http://modivo.ro/returnarea și accesați „Returnează”.
2. Completați datele dvs., selectați produsele pe care doriți să le returnați, apoi selectați motivul returnării.
3. Alegeți modalitatea de returnare: GLS (retur gratuit) sau Altă firmă de curierat (costul de transport va fi suportat de client) și înregistrați returul.
4. Vă rugăm să completați Formularul de Returnare atașat coletului și să îl trimiteți împreună cu produsul. Dacă aveți nevoie de un formular nou, îl puteți imprima din pagina rezumativă a returnării dvs. online sau îl puteți descărca aici.
5. Asigurați-vă că ați ambalat corespunzător produsul, apoi plasați-l în cutie împreună cu Formularul de Returnare. Atunci când efectuați o returnare, nu uitați să returnați produsul în aceeași stare în care a fost primit și cu eticheta intactă.
6. Predați pachetul conform instrucțiunilor privind metoda de returnare aleasă anterior, pe care vi le vom transmite în timpul procesului de returnare online.
Cum îmi pot șterge contul?
Pentru a șterge un cont și datele stocate pe acesta, contactați-ne, de exemplu, apelând linia telefonică directă sau scriindu-ne un e-mail (detaliile pot fi găsite în fila Contact).