Reclamații

Făcând cumpărături în magazinul nostru, puteți fi siguri 100% că veți primii un produs original, care deține etichetele și logoul producătorului. Fiecare produs este acoperit de o garanție de 2 ani, timp în care poate fi reclamat. Această regulă implică toate produsele noastre, chiar și cele achiziționate în timpul promoțiilor.

Trebuie să faci o reclamație? Nimic mai simplu! Iată câțiva pași rapizi și eficienți.

Dorim să soluționăm toate plângerile, dar, din păcate, în unele cazuri nu putem face acest lucru. Trebuie să avem indicii reale că prejudiciul a rezultat din vina producătorului. Prin urmare, evaluați starea articolelor și asigurați-vă că defectele nu sunt rezultatul utilizării sau a întreținerii necorespunzătoare.

Rețineți, motive pentru reclamații nu constituie

  • 1. consumul natural al bunurilor
  • 2. deteriorarea mecanică
  • 3. ajustarea incorectă
  • 4. reparații independente
  • 5. un alt mod de utilizare, decât cel recomandat
  • 6. nerespectarea instrucțiunilor de spălare
  • 7. neadaptarea temperaturii potrivite pentru călcare
  • 8. lipsă de întreținere sau întreținere necorespunzătoare
  • 9. factori externi - de ex. deformarea și dezlipirea în timpul uscării încălțămintei lângă radiatoare
  • 10. spălarea mecanică a încălțămintei
  • 11. diferențe de culoare / structura pielii, care rezultă din proprietățile sale naturale
  • 12. vopsirea în interiorul încălțămintei, rezultată din cauza pielii colorate în mod natural

Dacă sunteți siguri că produsul este potrivit pentru reclamații, descărcați formularul de reclamații pentru îmbrăcăminte sau încălțăminte, completați-l și plasați-l în cutie împreună cu produsul reclamat.

Cum să faceți reclamație?

1. Descărcați formularul corespunzător de reclamație pentru îmbrăcăminte sau încălțăminte și completați-l.

2. Pentru a putea profita de returnarea gratuită a produselor, urmați pașii din secțiunea Returnări sau sunați la info linia +40 310 050 223 pentru a comanda un serviciu de curierat gratuit. De asemenea, ne puteți contacta prin e-mail: info@modivo.ro

3. Împachetați produsul reclamat, atașați formularul de reclamație completat și trimiteți coletul la adresa:
GLS ARAD (pentru modivo.ro - retur Polonia)
str. Garii, nr 63 A,
comuna Vladimirescu,
județul Arad
cod poștal 317405, România

Rețineți, curierul trebuie să aibă la el o scrisoare de transport.

4. Reclamația dvs. va fi verificată de echipa noastră de specialiști.

5. În termen de 15 zile vă vom trimite informații privind metoda de procesare a reclamației dvs. la adresa de e-mail furnizată.

Examinarea unei reclamații

1. Dacă reclamația dvs. primește statutul de "Justificată", vă propunem: schimb de produs, reparația acestuia sau restituirea banilor.

2. Dacă reclamația dvs. primește statutul de "Parțial justificată", vă propunem o reducere din prețul inițial al produsului.

3. În cazul în care considerăm că reclamația dvs. este neîntemeiată sau nu vă putem răspunde așteptărilor, aceasta primește statutul de „Respins”. În acest caz, vă returnăm produsul.

Reclamații

Pe ce bază puteți depune o reclamație?

Fiecare produs este acoperit de o garanție de 2 ani, timp în care poate fi reclamat. Această regulă implică toate produsele noastre, chiar și cele achiziționate în timpul promoțiilor.

Care este termenul de garanție?

Fiecare produs este acoperit de o garanție de 2 ani, timp în care poate fi reclamat. Această regulă implică toate produsele noastre, chiar și cele achiziționate în timpul promoțiilor.

Schimbare produsului vechi cu unul nou, prelungește perioada de garanție cu încă 2 ani?

Nu, garanția nu restabilește răspunderea pentru produs.

Reparația produsului prelungește perioada de garanție cu perioada în care produsul a fost reparat?

Termenul limită pentru răspunderea pentru produse nu este prelungit cu perioada în care produsul a fost reparat.

De ce mi-a fost propusă repararea, deoarece, conform regulilor, am dreptul să aleg o soluție?

Conform legii, clientul are dreptul de a solicita rambursarea numerarului, cu toate acestea, vânzătorul nu este obligat să fie de acord cu clientul dacă defectul poate fi înlăturat prin reparație sau produsul poate fi înlocuit. Daunele pot fi eliminate în mod eficient. Reparația va restabili valorile utilizabile și cele estetice.

De ce mi-a fost returnat produsul dacă eu am solicitat reparația sau înlocuirea acestuia?

În cazul în care defectul raportat nu poate fi eliminat, a fost un defect semnificativ și ireversibil și nu deținem un alt model al aceluiași produs, în cauza lipsei altor posibilități, decidem să vă returnăm fondurile. Puteți alege întotdeauna un alt produs din oferta noastră extinsă.

Platforma ODR

În conformitate cu Directiva nr 524/2013 din data de 21 mai 2013, implementată de Parlamentului European și Consiliul European, punem la dispoziție legături / conectori electronici către platforma ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR reprezintă, printre altele, o sursă de informații cu privire la modalitățile de soluționare extrajudiciară și amiabilă a litigiilor care pot interveni între societățile comerciale și consumatori. Vă reamintim că adresa de e-mail prin care ne puteți contacta este: info@modivo.ro