Reclamații

Făcând cumpărături în magazinul nostru, puteți fi siguri 100% că veți primii un produs original, care deține etichetele și logoul producătorului. Fiecare produs este acoperit de o garanție de 2 ani, timp în care poate fi reclamat. Această regulă implică toate produsele noastre, chiar și cele achiziționate în timpul promoțiilor.

Trebuie să faci o reclamație? Nimic mai simplu! Iată câțiva pași rapizi și eficienți.

Dorim să soluționăm toate plângerile, dar, din păcate, în unele cazuri nu putem face acest lucru. Trebuie să avem indicii reale că prejudiciul a rezultat din vina producătorului. Prin urmare, evaluați starea articolelor și asigurați-vă că defectele nu sunt rezultatul utilizării sau a întreținerii necorespunzătoare.

Rețineți, motive pentru reclamații nu constituie

  • 1. consumul natural al bunurilor
  • 2. deteriorarea mecanică
  • 3. ajustarea incorectă
  • 4. reparații independente
  • 5. un alt mod de utilizare, decât cel recomandat
  • 6. nerespectarea instrucțiunilor de spălare
  • 7. neadaptarea temperaturii potrivite pentru călcare
  • 8. lipsă de întreținere sau întreținere necorespunzătoare
  • 9. factori externi - de ex. deformarea și dezlipirea în timpul uscării încălțămintei lângă radiatoare
  • 10. spălarea mecanică a încălțămintei
  • 11. diferențe de culoare / structura pielii, care rezultă din proprietățile sale naturale
  • 12. vopsirea în interiorul încălțămintei, rezultată din cauza pielii colorate în mod natural

Dacă sunteți siguri că produsul este potrivit pentru reclamații, descărcați formularul de reclamații pentru îmbrăcăminte sau încălțăminte, completați-l și plasați-l în cutie împreună cu produsul reclamat.

Cum depuneți o reclamatie?

CLICK AICI PENTRU A DESCĂRCA FORMULARUL DE RECLAMAȚII

Instrucțiuni:

Puteți depune o reclamație trimițându-ne prin e-mail poze cu produsul și defectele împreună cu formularul de reclamație completat. În acest fel vă putem procesa reclamația fără a fi nevoie să trimiteți produsul la noi.

1. Trimiteți-ne poze ale produsului defect la reclamatii@epantofi.ro și atașați și formularul de reclamație completat.

2. După ce primim o evaluare preliminară de la departamentul nostru de reclamații, vă vom informa despre posibile soluții. Vă vom trimite răspunsul nostru (pozitiv sau negativ) prin e-mail sau vă vom cere să ne trimiteți produsul înapoi pentru o evaluare mai detaliată a defectului.

3. Dacă reclamația dvs. este pozitivă, vă putem oferi următoarele: rambursare parțială (puteți păstra produsul), rambursare integrală (vom rambursa valoarea completă a produsului, dar va fi necesar să ne returnați produsul defect , rambursarea se va face la primirea produsului defect de către Biroul de reclamații), repararea produsului reclamat sau, în unele cazuri, schimbul cu un produs nou.

4. Dacă pozele nu sunt suficiente pentru a vă procesa reclamația sau dacă este planificată repararea sau schimbul produsului defect, vă vom cere să returnați bunurile defecte conform procedurii de returnare. Departamentul Relații Clienți vă va trimite un ordin de ridicare gratuit prin GLS . Reclamația dvs. va fi procesată în termen de 14 zile de la primirea coletului. Dacă Biroul de Reclamații decide să repare produsul, vă vom trimite produsul reparat în termen de 30 de zile.

Reclamații

Pe ce bază puteți depune o reclamație?

Fiecare produs este acoperit de o garanție de 2 ani, timp în care poate fi reclamat. Această regulă implică toate produsele noastre, chiar și cele achiziționate în timpul promoțiilor.

Care este termenul de garanție?

Fiecare produs este acoperit de o garanție de 2 ani, timp în care poate fi reclamat. Această regulă implică toate produsele noastre, chiar și cele achiziționate în timpul promoțiilor.

Schimbare produsului vechi cu unul nou, prelungește perioada de garanție cu încă 2 ani?

Nu, garanția nu restabilește răspunderea pentru produs.

Reparația produsului prelungește perioada de garanție cu perioada în care produsul a fost reparat?

Termenul limită pentru răspunderea pentru produse nu este prelungit cu perioada în care produsul a fost reparat.

De ce mi-a fost propusă repararea, deoarece, conform regulilor, am dreptul să aleg o soluție?

Conform legii, clientul are dreptul de a solicita rambursarea numerarului, cu toate acestea, vânzătorul nu este obligat să fie de acord cu clientul dacă defectul poate fi înlăturat prin reparație sau produsul poate fi înlocuit. Daunele pot fi eliminate în mod eficient. Reparația va restabili valorile utilizabile și cele estetice.

De ce mi-a fost returnat produsul dacă eu am solicitat reparația sau înlocuirea acestuia?

În cazul în care defectul raportat nu poate fi eliminat, a fost un defect semnificativ și ireversibil și nu deținem un alt model al aceluiași produs, în cauza lipsei altor posibilități, decidem să vă returnăm fondurile. Puteți alege întotdeauna un alt produs din oferta noastră extinsă.

Platforma ODR

În conformitate cu Directiva nr 524/2013 din data de 21 mai 2013, implementată de Parlamentului European și Consiliul European, punem la dispoziție legături / conectori electronici către platforma ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR reprezintă, printre altele, o sursă de informații cu privire la modalitățile de soluționare extrajudiciară și amiabilă a litigiilor care pot interveni între societățile comerciale și consumatori. Vă reamintim că adresa de e-mail prin care ne puteți contacta este: info@modivo.ro