Meniu
Despre magazin
Ajutor
- Centrul de ajutor
- Timp și metode de livrare
- Metode de plată
- Returnări
- Reclamații
- Îngrijire și întreținere
- Mărimi
Link-uri utile
Meniu
Despre magazin
Ajutor
Link-uri utile
Comenzile pot fi înregistrate pe site-ul nostru, din aplicația mobilă sau telefonic.
După înregistrarea comenzii, primești un e-mail de confirmare. De asemenea, vei fi informat despre fiecare etapă a realizarii comenzii prin trimiterea unui e-mail.
Realizarea comenzii
Toate produsele noastre sunt afișate pe site. Pe pagina noastră principală, cu ajutorul filtrelor, poți găsi produse după model, marcă, culoare, mărime, preț și mulți alți parametri.
Alege produsul și culoarea
Selectează mărimea potrivită
Click pe căsuța ”Adaugă în coș”
O mică fereastră se va deschide, cu două opțiuni: ”Autentificare și salvare” sau ”Afișează coșul”. Selectează acțiunea dorită.
Vor apărea toate produsele selectate din coșul tău. Dacă este cazul, poți adăuga aici și un cod de reducere sau să ștergi/modifici produsele din coș, apoi click ”Mergi la casă”
Loghează-te în cont sau continuă ca și invitat, apoi completează informațiile necesare.
Alege metoda de livrare și de plată.
Nu uita să citești regulamentul și politica de confidențialitate și apoi click pe ”Comand și plătesc”.
Pssst ... De fapt, este mult mai ușor decât pare!
Depunem toate eforturile pentru ca produsele comandate să ajungă la dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil.
Comenzile sunt livrate în aproximativ 2-4 zile lucrătoare din momentul înregistrării. În situații excepționale, timpul de livrare poate fi prelungit. În acest caz, te vom informa prin e-mail.
Timpul de livrare nu include sâmbăta, duminica și sărbătorile legale.
Statusul comenzii poate fi verificat în contul tău de client sau pe site-ul firmei de curierat.
Te informăm despre fiecare etapă a realizarii comenzii prin trimiterea unui e-mail.
Pentru a anula sau modifica o comandă, te rugăm să ne contactezi accesând chatul, adresa noastră de e-mail sau telefonic. Anularea comenzii nu se poate efectua dacă aceasta a fost deja împachetată, iar într-o comandă nu se pot efectua următoarele modificări: cantitate, mărime, culoare, model, cumulare comenzi.
Statusul comenzii
Comandă nouă – comanda ta a fost înregistrată și este în curs de verificare.
În așteptarea plății – plata prin card nu s-a înregistrat și trebuie să reîncerci efectuarea plății. Dacă nu reușești să efectuezi plata, comanda se va anula automat.
În așteptarea produsului - produsul ales se află într-un depozit extern. În acest caz, timpul de livrare se prelungește cu încă 2-3 zile lucrătoare.
Pregătit de expediere – comanda a fost împachetată și este trimisă la depozitul de expediere pentru a verifica produsul și ambalajul acestuia.
Trimis – comanda a fost trimisă din depozitul nostru. În acest moment, coletul așteaptă să fie preluat de curier sau este deja în drum spre tine.
Anulat – comanda a fost anulată deoarece plata nu s-a înregistrat sau ai solicitat anularea. Nu putem relua o comandă anulată. Produsele dintr-o comandă anulată vor apărea din nou pe site-ul nostru în aproximativ 24h.
Returnat – coletul trimis retur a ajuns în depozitul nostru. După verificări, în aproximativ 3-5 zile lucrătoare vor fi restituiți banii.
Colet neridicat – coletul neridicat de la curier a ajuns în depozitul nostru. După verificări, dacă comanda a fost achitată, în aproximativ 3-5 zile lucrătoare vor fi restituiți banii automat în contul din care ai achitat comanda. Dacă mai dorești comanda, te rugăm să replasezi pe site.