- Pagina principală
- Comanda
Pagina principală
Meniu
Meniu
Despre magazin
Ajutor
- Centrul de ajutor
- Timp și metode de livrare
- Metode de plată
- Returnări
- Reclamații
- Îngrijire și întreținere
- Mărimi
Link-uri utile
Comanda
Depunem toate eforturile pentru ca produsele comandate să ajungă la dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil. Comenzile sunt de obicei procesate și livrate în decurs de 2-4 zile lucrătoare.
Timpul de livrare depinde de forma de transport selectată.
Rețineți, termenele de realizare și de livrare nu includ sâmbăta, duminica și sărbătorile legale.
Realizarea comenzii
Cum să căutați un produs?
Introduceți în motorul de căutare numele produsului pe care îl căutați. Filtrele disponibile vă vor ajuta să găsiți modelul perfect. Puteți filtra produsele inclusiv după tip, marcă, culoare, dimensiune și mulți alți parametri.
Cum să plasați o comandă?
- 1. Alegeți produsul și, dacă este necesar, culoarea acestuia.
- 2. Selectați mărimea corespunzătoare.
- 3. Faceți clic pe butonul "Adăugă în coș".
- 4. Adăugați produse în coș, în funcție de preferință.
- 5. Când doriți să finalizați cumpărăturile, mergeți la Coș, urmând instrucțiunile corespunzătoare. Aici găsiți lista completă a achizițiilor dvs.
- 6. Pentru a plasa o comandă, conectați-vă în contul dvs. (sau înregistrați-vă dacă este cazul!). De asemenea, puteți efectua o achiziție fără a avea un cont. În acest caz, completați detaliile cumpărătorului.
- 7. Alegeți metoda de livrare și de plată.
- 8. Familiarizați-vă cu Regulile și Politica de confidențialitate și, în final, faceți clic pe "Comand și plătesc".
Pssst ... De fapt, este mult mai ușor decât pare!
Care este termenul de realizare al comenzii?
Depunem toate eforturile pentru ca produsele comandate să ajungă la dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil.
Durata totală de realizare a comenzii include pregătirile pentru livrare și livrarea în sine. Comenzile sunt de obicei procesate și livrate în decurs de 2-3 zile lucrătoare.
Timpul de livrare depinde de forma de transport selectată.
Rețineți, termenele de realizare și de livrare nu includ sâmbăta, duminica și sărbătorile legale.
În cazul plății prin transfer bancar, coletul se expediază imediat după contabilizarea plății în contul nostru. Vă informăm prin trimiterea unui e-mail despre fiecare etapă a comenzii. Status-ul comenzii poate fi verificat în contul individual al clientului.
Cum să modificați sau să anulați comanda?
Pentru a modifica comandă plasată vă rugăm să contactați serviciul nostru de clienți folosind chat.
Care este semnificația statusurilor de comandă?
Comandă nouă – Comanda dvs. a fost acceptată și este în curs de verificare.
În așteptarea plății – Așteptăm efectuarea plății de către dvs. După 5 zile, comanda va fi anulată automat.
În așteptarea livrării – Produsul comandat este importat pentru dvs. dintr-un depozit extern. Timpul estimat de livrare este de la 2 la 3 zile lucrătoare.
În realizare – Comanda dvs. a fost completată și trimisă la depozitul de expediere pentru a verifica produsul și ambalajul acestuia.
Trimis – Comanda dvs. a fost deja livrată. În acest moment, coletul așteaptă să fie preluat de curier sau este deja în drum spre dumneavoastră.
Anulat – Comanda a fost anulată din cauza lipsei de plată sau a unui e-mail de anulare. Nu putem relua o astfel de comandă. Produsele dintr-o comandă închisă vor apărea pe site-ul nostru din nou în 24 de ore.
Returnat – Returnarea dvs. a trecut pozitiv procesul de verificare. În decurs de 3-5 zile lucrătoare, trebuie să apară fonduri în contul specificat de dvs.
Colet neridicat – Coletul dvs. s-a întors la noi. Dacă sunteți în continuare interesat de produsul comandat, trimiteți o comandă nouă.