- Pagina principală
- Reclamații
Pagina principală
Meniu
Meniu
Despre magazin
Ajutor
- Centrul de ajutor
- Timp și metode de livrare
- Metode de plată
- Returnări
- Reclamații
- Îngrijire și întreținere
- Mărimi
Link-uri utile
Reclamații
/Vector_2.png)
2 ani pentru depunerea unei reclamații
Fiecare produs din magazinul nostru beneficiază de o garanție de 2 ani
/Vector_2.png)
Soluționarea reclamațiilor în 14 zile calendaristice
Vei primi o decizie prin e-mail în 14 zile calendaristice
Produsul a fost deteriorat în timpul utilizării sau are un defect ascuns? Poți depune o reclamație online. Mai multe informații regăsești mai jos.
Cum poți depune o reclamație online?
Pentru a depune o reclamație, vei avea nevoie de:
-
Numărul comenzii - dacă produsul a fost achiziționat din magazinul online.
Îl găsești în contul tău de client la rubrica "Comenzile mele" sau în e-mailul de confirmare a comenzii. - Numărul bonului fiscal - dacă produsul a fost achiziționat dintr-un magazin staționar (se aplică și în cazul produselor comandate online la magazin). Numărul bonului fiscal începe cu literele PARS și îl găsești în partea de jos a chitanței, deasupra codului de bare.
- Numărul contului bancar - acesta trebuie să conțină 24 de caractere.
-
O fotografie a întregului produs și cel mult 2-3 fotografii cu defectele din mai multe unghiuri.
Asigură-te că fotografiile sunt clare și că prezintă produsul în întregime și defectele.
Pentru a depune o reclamație, completează formularul online. Asigură-te că detaliile din formular sunt corecte. Astfel, vom putea verifica mai repede reclamația ta.
Vrei să depui o reclamație pentru un ceas defect?
Află mai jos cum poți face acest lucru.
Cum poți depune o reclamație în magazinul staționar?
Pentru a depune o reclamație, vei avea nevoie de:
-
Numărul bonului fiscal - produsul a fost achiziționat dintr-un magazin staționar (se aplică și în cazul produselor comandate online cu livrare în magazin). Numărul bonului fiscal începe cu literele PARS și îl găsești în partea de jos a chitanței, deasupra codului de bare.
-
Numărul contului bancar - acesta trebuie să conțină 24 de caractere.
-
Formularul de reclamație - trebuie să îl descarci și să îl completezi.
Depunerea unei reclamații pas cu pas:
Atenție! Comenzile online primite prin curier nu se returneză în magazin.
-
1. Descarcă și completează formularul de reclamație.
-
Completează cu atenție toate câmpurile obligatorii. Asigură-te că detaliile din formular sunt corecte. Astfel, vom putea verifica mai repede reclamația ta.
-
2. Prezintă-te la cel mai apropiat magazin staționar cu produsul reclamat și un formular de reclamație completat. Lista magazinelor staționare
Cum poți depune o reclamație pentru un ceas
Pentru a depune o reclamație, trebuie să ne trimiți ceasul defect și formularul de reclamație completat. Vom răspunde la reclamația ta în termen de 14 zile de la primirea produsului.
Poți depune o reclamație pentru un ceas în două moduri:
-
În cadrul garanției legale
Poți depune o reclamație pentru un produs înainte de expirarea garanției care este valabilă 2 ani de la data primirii ceasului. Cererile de garanție sunt gestionate de Modivo. -
În cadrul garanției de la producător
Reclamația pentru un produs cu garanție de la producător este gestionată de compania care a emis garanția pentru ceas. Vei primi o decizie de reclamație prin e-mail imediat după ce ceasul a fost returnat de la centrul de service.
Pentru a depune o reclamație, vei avea nevoie de:
-
Numărul de comandă - dacă ceasul a fost achiziționat din magazinul online.
Îl găsești în contul tău de client la rubrica "Comenzile mele" sau în e-mailul de confirmare a comenzii. În această situație, ceasul trebuie trimis la noi doar prin curier. -
Numărul bonului fiscal - dacă a fost achiziționat dintr-un magazin staționar (se aplică și în cazul ceasurilor comandate online la magazin). Numărul bonului fiscal începe cu literele PARS și îl găsești în partea de jos a chitanței, deasupra codului de bare. În această situație, ceasul poate fi trimis la noi atât prin curier cât și în magazin.
-
Numărul contului bancar - acesta trebuie să conțină 24 de caractere.
-
Cartea de garanție, dacă este inclusă alături de ceas.
-
Formularul de reclamație descărcat și completat.
Depunerea unei reclamații pentru un ceas pas cu pas:
1. Descarcă și completează formularul de reclamație.
2. Pregătește coletul pe care urmează să îl trimiți:
a. Coletul trebuie să conțină:
i. Ceasul securizat.
ii. Formularul de reclamație completat.
iii. Cartea de garanție, dacă a fost inclusă împreună cu ceasul atunci când l-ai cumpărat.
b. Închide coletul și notează "RECLAMAȚIE" pe ambalajul pregătit.
3. Trimite coletul gratuit la Modivo:
GLS
-
1. Înregistrează returul prin GLS accesând acest link: www.modivo.ro/b/returnarea-convenabila și completează datele solicitate. În cazul unei reclamații, poți trimite prin curier atât produsele achiziționate online prin curier, cât și produsele achiziționate din magazin.
-
2. Curierul va fi informat automat și se va prezenta la adresă în 1-2 zile lucrătoare pentru a prelua coletul. Nu uita să păstrezi dovada de expediere a coletului.
-
3. Pregătește produsul punându-l într-o cutie de carton împreună cu formularul de reclamație. Sigilează cu grijă coletul. După ce coletul ajunge la noi și este verificat, vei primi o notificare prin e-mail.
Magazin staționar
-
Prezintă-te la cel mai apropiat magazin staționar cu produsul reclamat și formularul de reclamație completat. Nu uita să notezi pe formular numărul bonului fiscal de pe chitanță.
-
Dacă dorești să trimiți produsul prin curier, înregistrează returul prin GLS de pe site-ul nostru.
Descărcă formularul de reclamație
Completează cu atenție toate câmpurile obligatorii. Asigură-te că detaliile din formular sunt corecte. Astfel, vom putea verifica mai repede reclamația ta.
Important: Protejează cu grijă coletul împotriva deteriorării în timpul transportului.
Atenție! Comenzile online primite prin curier nu se returneză în magazin.
/Vector_2.png)
2 ani pentru depunerea unei reclamații
Fiecare produs din magazinul nostru beneficiază de o garanție de 2 ani
/Vector_2.png)
Soluționarea reclamațiilor în 14 zile calendaristice
Vei primi o decizie prin e-mail în 14 zile calendaristice
Produsul a fost deteriorat în timpul utilizării sau are un defect ascuns? Poți depune o reclamație online. Mai multe informații regăsești mai jos.
Cum poți depune o reclamație online?
Pentru a depune o reclamație, vei avea nevoie de:
-
Numărul comenzii - dacă produsul a fost achiziționat din magazinul online.
Îl găsești în contul tău de client la rubrica "Comenzile mele" sau în e-mailul de confirmare a comenzii. - Numărul bonului fiscal - dacă produsul a fost achiziționat dintr-un magazin staționar (se aplică și în cazul produselor comandate online la magazin). Numărul bonului fiscal începe cu literele PARS și îl găsești în partea de jos a chitanței, deasupra codului de bare.
- Numărul contului bancar - acesta trebuie să conțină 24 de caractere.
-
O fotografie a întregului produs și cel mult 2-3 fotografii cu defectele din mai multe unghiuri.
Asigură-te că fotografiile sunt clare și că prezintă produsul în întregime și defectele.
Pentru a depune o reclamație, completează formularul online. Asigură-te că detaliile din formular sunt corecte. Astfel, vom putea verifica mai repede reclamația ta.
Vrei să depui o reclamație pentru un ceas defect?
Află mai jos cum poți face acest lucru.
Cum poți depune o reclamație în magazinul staționar?
Pentru a depune o reclamație, vei avea nevoie de:
-
Numărul bonului fiscal - produsul a fost achiziționat dintr-un magazin staționar (se aplică și în cazul produselor comandate online cu livrare în magazin). Numărul bonului fiscal începe cu literele PARS și îl găsești în partea de jos a chitanței, deasupra codului de bare.
-
Numărul contului bancar - acesta trebuie să conțină 24 de caractere.
-
Formularul de reclamație - trebuie să îl descarci și să îl completezi.
Depunerea unei reclamații pas cu pas:
Atenție! Comenzile online primite prin curier nu se returneză în magazin.
-
1. Descarcă și completează formularul de reclamație.
-
Completează cu atenție toate câmpurile obligatorii. Asigură-te că detaliile din formular sunt corecte. Astfel, vom putea verifica mai repede reclamația ta.
-
2. Prezintă-te la cel mai apropiat magazin staționar cu produsul reclamat și un formular de reclamație completat. Lista magazinelor staționare
Cum poți depune o reclamație pentru un ceas
Pentru a depune o reclamație, trebuie să ne trimiți ceasul defect și formularul de reclamație completat. Vom răspunde la reclamația ta în termen de 14 zile de la primirea produsului.
Poți depune o reclamație pentru un ceas în două moduri:
-
În cadrul garanției legale
Poți depune o reclamație pentru un produs înainte de expirarea garanției care este valabilă 2 ani de la data primirii ceasului. Cererile de garanție sunt gestionate de Modivo. -
În cadrul garanției de la producător
Reclamația pentru un produs cu garanție de la producător este gestionată de compania care a emis garanția pentru ceas. Vei primi o decizie de reclamație prin e-mail imediat după ce ceasul a fost returnat de la centrul de service.
Pentru a depune o reclamație, vei avea nevoie de:
-
Numărul de comandă - dacă ceasul a fost achiziționat din magazinul online.
Îl găsești în contul tău de client la rubrica "Comenzile mele" sau în e-mailul de confirmare a comenzii. În această situație, ceasul trebuie trimis la noi doar prin curier. -
Numărul bonului fiscal - dacă a fost achiziționat dintr-un magazin staționar (se aplică și în cazul ceasurilor comandate online la magazin). Numărul bonului fiscal începe cu literele PARS și îl găsești în partea de jos a chitanței, deasupra codului de bare. În această situație, ceasul poate fi trimis la noi atât prin curier cât și în magazin.
-
Numărul contului bancar - acesta trebuie să conțină 24 de caractere.
-
Cartea de garanție, dacă este inclusă alături de ceas.
-
Formularul de reclamație descărcat și completat.
Depunerea unei reclamații pentru un ceas pas cu pas:
1. Descarcă și completează formularul de reclamație.
2. Pregătește coletul pe care urmează să îl trimiți:
a. Coletul trebuie să conțină:
i. Ceasul securizat.
ii. Formularul de reclamație completat.
iii. Cartea de garanție, dacă a fost inclusă împreună cu ceasul atunci când l-ai cumpărat.
b. Închide coletul și notează "RECLAMAȚIE" pe ambalajul pregătit.
3. Trimite coletul gratuit la Modivo:
GLS
-
1. Înregistrează returul prin GLS accesând acest link: www.modivo.ro/b/returnarea-convenabila și completează datele solicitate. În cazul unei reclamații, poți trimite prin curier atât produsele achiziționate online prin curier, cât și produsele achiziționate din magazin.
-
2. Curierul va fi informat automat și se va prezenta la adresă în 1-2 zile lucrătoare pentru a prelua coletul. Nu uita să păstrezi dovada de expediere a coletului.
-
3. Pregătește produsul punându-l într-o cutie de carton împreună cu formularul de reclamație. Sigilează cu grijă coletul. După ce coletul ajunge la noi și este verificat, vei primi o notificare prin e-mail.
Magazin staționar
-
Prezintă-te la cel mai apropiat magazin staționar cu produsul reclamat și formularul de reclamație completat. Nu uita să notezi pe formular numărul bonului fiscal de pe chitanță.
-
Dacă dorești să trimiți produsul prin curier, înregistrează returul prin GLS de pe site-ul nostru.
Descărcă formularul de reclamație
Completează cu atenție toate câmpurile obligatorii. Asigură-te că detaliile din formular sunt corecte. Astfel, vom putea verifica mai repede reclamația ta.
Important: Protejează cu grijă coletul împotriva deteriorării în timpul transportului.
Atenție! Comenzile online primite prin curier nu se returneză în magazin.
ODR-Plattform
În conformitate cu Regulamentul Parlamentului și Consiliului European nr. 524/2013 din 21 mai 2013, furnizăm o legătură electronică către platforma ODR: ec.europa.eu/odr. Platforma ODR este, printre altele sursa de informații despre formele de soluționare extrajudiciară a litigiilor care pot apărea între antreprenori și consumatori. Vă reamintim că adresa de e-mail la care ne puteți contacta este: info@modivo.ro.