Livrare gratuită de la 99 lei la plata în avans și retur gratuit
Pentru fiecare produs în parte sunt oferite informații despre timpul de livrare. Comenzile sunt de obicei pregătite și expediate în termen de 2-3 zile lucrătoare.
Curier: 0 lei pentru cumpărăturile de la 99 lei la plata în avans
Retur gratuit în termen de 100 de zile de la ridicarea comenzii.
În prezent, ne confruntăm cu o întârziere de câteva zile în procesarea retururilor. Ne cerem scuze pentru neplăcerile întâmpinate.
Încercăm să răspundem la mesajele dvs. în cel mai scurt timp posibil. Între timp, puteți citi secțiunea de Întrebări frecvente pentru a verifica dacă răspunsul așteptat se află deja pe lista noastră
FAQ
Pentru a efectua o returnare, urmați pașii următori:
1. Conectați-vă în contul dvs. de pe www.modivo.ro, apoi accesați secțiunea „Returnează”. În cazul în care nu aveți cont, mergeți pe www.modivo.ro/b/add-return și accesați „Returnează”.
2. Completați datele dvs., selectați produsele pe care doriți să le returnați, apoi selectați motivul returnării.
3. Alegeți modalitatea de returnare: GLS (retur gratuit) sau Altă firmă de curierat (costul de transport va fi suportat de client) și înregistrați returul.
4. Vă rugăm să completați Formularul de Returnare atașat coletului și să îl trimiteți împreună cu produsul. Dacă aveți nevoie de un formular nou, îl puteți imprima din pagina rezumativă a returnării dvs. online sau îl puteți descărca aici
5. Asigurați-vă că ați ambalat corespunzător produsul, apoi plasați-l în cutie împreună cu Formularul de Returnare. Atunci când efectuați o returnare, nu uitați să returnați produsul în aceeași stare în care a fost primit și cu eticheta intactă.
6. Predați pachetul conform instrucțiunilor privind metoda de returnare aleasă anterior, pe care vi le vom transmite în timpul procesului de returnare online.
Sunteți nerăbdători să primiți coletul? Vă întrebați dacă acesta a fost deja livrat? Sau poate doriți să știți unde este în prezent coletul cu produsele dvs. mult visate? Nimic mai simplu!
Am depus toate eforturile pentru ca dvs. să primiți coletul în cel mai scurt timp posibil. Puteți monitoriza în orice moment acesta. Tot cea ce trebuie să faceți este să accesați pagina operatorului selectat și să introduceți numărul coletului.
Convingeți-vă singuri cât de simplu este!
GLS - Clic aici pentru a verifica statusul comenzii dvs.
Schimbul în magazinul nostru constă în:
- returnarea produsului care nu corespunde, nu se potrivește mărimea
- plasarea unei comenzi noi
După verificarea coletului returnat, îți vom rambursa suma în termen de 5 zile lucrătoare.
Dacă vrei să păstrezi reducerea din comanda anterioară, returnează produsul care nu se potrivește și plasează o comandă nouă.
După plasarea comenzii te rugăm sa ne contactezi imediat pentru modificare prețului.
Consultantul va transmite dispoziția de restituire a sumei achitate în plus, dacă ați achitat în avans sau va transmite spre modificare in cazul plății ramburs.
Pentru confortul cumpărăturilor dvs., toate produsele noastre sunt măsurate cu exactitate.
Comparați dimensiunile individuale ale produsului selectat cu dimensiunile corpului dvs. și bucurați-vă de cumpărăturile reușite.
Pentru a modifica o comandă plasată vă rugăm să contactați serviciul nostru de clienți la numărul de telefon: +40 310 050 223 sau trimiteți un e-mail la adresa: info@modivo.ro
Pentru a anula o comandă, accesați linkul situat în josul mesajului de confirmare primit în urma efectuării comenzii. Comanda se poate anula doar până la momentul în care nu primește status-ul de „În realizare”.