Livrare gratuită de la 99 lei la plata în avans și retur gratuit
Pentru fiecare produs în parte sunt oferite informații despre timpul de livrare. Comenzile sunt de obicei pregătite și expediate în termen de 2-3 zile lucrătoare.
Curier: 0 lei pentru cumpărăturile de la 99 lei la plata în avans
Retur gratuit în termen de 100 de zile de la ridicarea comenzii.
Vă informăm că, datorită derularii campaniei promoționale și a numărului mare de comenzi, pot exista întârzieri de câteva zile în realizarea comenziilor.
Expediarea produselor va fi confirmată printr-un e-mail separat.
Ne cerem scuze pentru neplăcerile create.
Încercăm să răspundem la mesajele dvs. în cel mai scurt timp posibil. Între timp, puteți citi secțiunea de Întrebări frecvente pentru a verifica dacă răspunsul așteptat se află deja pe lista noastră
FAQ
Dacă ați achiziționat produsele din magazinul fizic, acestea trebuie returnate în magazin, nu prin curier.
1. Înregistrează returul simplu și rapid direct la GLS.
2. Curierul va fi informat automat și se va prezenta la adresă în 1-2 zile lucrătoare pentru a prelua coletul retur. Curierul va lipi pe colet eticheta de retur.
3. Completează formularul de returnare primit în colet
i nevoie de un document nou? Îl poți descărca aici.
4. Nu uita să păstrezi dovada de expediere a coletului.
5. Pregătește și asigură corespunzător produsul pe care dorești să-l returnezi punându-l într-o cutie de carton împreună cu formularul de returnare completat și semnat. Sigilează cu grijă coletul.
6. După ce coletul de retur ajunge la noi și este verificat, vei primi o notificare prin e-mail privind modificarea statusului comenzii tale.
Dacă dorești să returnezi produsele pe cheltuială proprie (cu altă firmă de curierat), contactează transportatorul ales și urmează instrucțiunile acestuia.
Trimite coletul la adresa:
GLS /DEPOZIT MODIVO
Constantin Ticu Dumitrescu FN
Arad 310253
Sunteți nerăbdători să primiți coletul? Vă întrebați dacă acesta a fost deja livrat? Sau poate doriți să știți unde este în prezent coletul cu produsele dvs. mult visate? Nimic mai simplu!
Am depus toate eforturile pentru ca dvs. să primiți coletul în cel mai scurt timp posibil. Puteți monitoriza în orice moment acesta. Tot cea ce trebuie să faceți este să accesați pagina operatorului selectat și să introduceți numărul coletului.
Convingeți-vă singuri cât de simplu este!
Fan Courier - Clic aici pentru a verifica statusul comenzii dvs.
Schimbul în magazinul nostru constă în:
- returnarea produsului care nu corespunde, nu se potrivește mărimea
- plasarea unei comenzi noi
După verificarea coletului returnat, îți vom rambursa suma în termen de 5 zile lucrătoare.
Dacă vrei să păstrezi reducerea din comanda anterioară, returnează produsul care nu se potrivește și plasează o comandă nouă.
După plasarea comenzii te rugăm sa ne contactezi imediat pentru modificare prețului.
Consultantul va transmite dispoziția de restituire a sumei achitate în plus, dacă ați achitat în avans sau va transmite spre modificare in cazul plății ramburs.
Pentru confortul cumpărăturilor dvs., toate produsele noastre sunt măsurate cu exactitate.
Comparați dimensiunile individuale ale produsului selectat cu dimensiunile corpului dvs. și bucurați-vă de cumpărăturile reușite.
Pentru a modifica o comandă plasată vă rugăm să contactați serviciul nostru de clienți la numărul de telefon: +40 310 050 223 sau trimiteți un e-mail la adresa: info@modivo.ro
Pentru a anula o comandă, accesați linkul situat în josul mesajului de confirmare primit în urma efectuării comenzii. Comanda se poate anula doar până la momentul în care nu primește status-ul de „În realizare”.