Livrare gratuită de la 149 lei la plata în avans și retur gratuit
Pentru fiecare produs în parte sunt oferite informații despre timpul de livrare. Comenzile sunt de obicei pregătite și expediate în termen de 2-3 zile lucrătoare.
GLS: 0 lei pentru achiziții de la 149 lei (la plata în avans) Samedy easybox: 0 lei pentru achiziții de la 149 lei (la plata în avans) Colectare în magazin: 0 lei
Retur gratuit în termen de 100 de zile de la ridicarea comenzii.
Încercăm să răspundem la mesajele dvs. în cel mai scurt timp posibil. Între timp, puteți citi secțiunea de Întrebări frecvente pentru a verifica dacă răspunsul așteptat se află deja pe lista noastră
FAQ
Dacă ați achiziționat produsele din magazinul fizic, acestea trebuie returnate în magazin, nu prin curier.
Poți înregistra un retur în termen de 100 de zile de la primirea comenzii.
Dacă ați achiziționat produsele din magazinul fizic, acestea trebuie returnate în magazin, nu prin curier.
Am cumpărat în calitate de utilizator înregistrat - cum pot returna un produs?
Conectează-te la contul tău de utilizator. Accesează fila "Comenzile mele".
Selectează comanda pe care dorești să o returnezi.
Click pe "Returnează produse" și urmează instrucțiunile.
Curierul va fi informat automat și va sosi la adresa pe care ai indicat-o în termen de 1-2 zile lucrătoare pentru a ridica coletul de retur. Curierul va lipi eticheta de retur pe colet.
Nu este necesar să atașezi un formular de retur pe suport de hârtie în cutie.
Poți verifica statusul returului în fila Contul meu, la rubrica Retururile mele.
Am cumpărat în calitate utilizator neînregistrat - cum pot returna un produs?
Indică comanda pe care dorești să o returnezi.
Urmează instrucțiunile.
Curierul va fi informat automat și va sosi la adresa pe care ai indicat-o în termen de 1-2 zile lucrătoare pentru a ridica coletul de retur. Curierul va lipi eticheta de retur pe colet.
Nu este necesar să atașezi un formular de retur pe suport de hârtie în cutie.
Sunteți nerăbdători să primiți coletul? Vă întrebați dacă acesta a fost deja livrat? Sau poate doriți să știți unde este în prezent coletul cu produsele dvs. mult visate? Nimic mai simplu!
Am depus toate eforturile pentru ca dvs. să primiți coletul în cel mai scurt timp posibil. Puteți monitoriza în orice moment acesta. Tot cea ce trebuie să faceți este să accesați pagina operatorului selectat și să introduceți numărul coletului.
Convingeți-vă singuri cât de simplu este!
Schimbul în magazinul nostru constă în:
- returnarea produsului care nu corespunde, nu se potrivește mărimea
- plasarea unei comenzi noi
După verificarea coletului returnat, îți vom rambursa suma în termen de 5 zile lucrătoare.
Pentru confortul cumpărăturilor dvs., toate produsele noastre sunt măsurate cu exactitate.
Comparați dimensiunile individuale ale produsului selectat cu dimensiunile corpului dvs. și bucurați-vă de cumpărăturile reușite.
Pentru a modifica o comandă plasată vă rugăm să contactați serviciul nostru de clienți la numărul de telefon: +40 310 050 223 sau trimiteți un e-mail la adresa: info@modivo.ro
Pentru a anula o comandă, accesați linkul situat în josul mesajului de confirmare primit în urma efectuării comenzii. Comanda se poate anula doar până la momentul în care nu primește status-ul de „În realizare”.