- Pagina principală
- Contact
Meniu
Despre magazin
Ajutor
- Centrul de ajutor
- Timp și metode de livrare
- Metode de plată
- Returnări
- Reclamații
- Îngrijire și întreținere
- Mărimi
Link-uri utile
Contact
Încercăm să răspundem la mesajele dvs. în cel mai scurt timp posibil. Între timp, puteți citi secțiunea de Întrebări frecvente pentru a verifica dacă răspunsul așteptat se află deja pe lista noastră FAQ
Contactează-ne
Întrebări frecvente
- Cum procedez pentru a returna produsul?
Pentru a efectua o returnare, urmați pașii următori:
1. Conectați-vă în contul dvs. de pe www.modivo.ro, apoi accesați secțiunea „Returnează”. În cazul în care nu aveți cont, mergeți pe www.modivo.ro/b/add-return și accesați „Returnează”.
2. Completați datele dvs., selectați produsele pe care doriți să le returnați, apoi selectați motivul returnării.
3. Alegeți modalitatea de returnare: GLS (retur gratuit) sau Altă firmă de curierat (costul de transport va fi suportat de client) și înregistrați returul.
4. Vă rugăm să completați Formularul de Returnare atașat coletului și să îl trimiteți împreună cu produsul. Dacă aveți nevoie de un formular nou, îl puteți imprima din pagina rezumativă a returnării dvs. online sau îl puteți descărca aici
5. Asigurați-vă că ați ambalat corespunzător produsul, apoi plasați-l în cutie împreună cu Formularul de Returnare. Atunci când efectuați o returnare, nu uitați să returnați produsul în aceeași stare în care a fost primit și cu eticheta intactă.
6. Predați pachetul conform instrucțiunilor privind metoda de returnare aleasă anterior, pe care vi le vom transmite în timpul procesului de returnare online.
- Unde pot urmări coletul meu?
Sunteți nerăbdători să primiți coletul? Vă întrebați dacă acesta a fost deja livrat? Sau poate doriți să știți unde este în prezent coletul cu produsele dvs. mult visate? Nimic mai simplu!
Am depus toate eforturile pentru ca dvs. să primiți coletul în cel mai scurt timp posibil. Puteți monitoriza în orice moment acesta. Tot cea ce trebuie să faceți este să accesați pagina operatorului selectat și să introduceți numărul coletului.
Convingeți-vă singuri cât de simplu este!
GLS - Clic aici pentru a verifica statusul comenzii dvs. - Cum procedez pentru a schimba un produs?
În cazul în care produsul pe care l-ați primit diferă de cel pe care l-ați comandat, returnați-l și imediat re-comandați produsul dorit! Produsele selectate vor fi rezervate imediat pentru dvs. și se vor livra în termen de 2-3 zile lucrătoare, de la momentul efectuării plății.
- Cum aleg mărimea potrivită?
Pentru confortul cumpărăturilor dvs., toate produsele noastre sunt măsurate cu exactitate. Comparați dimensiunile individuale ale produsului selectat cu dimensiunile corpului dvs. și bucurați-vă de cumpărăturile reușite.
- Cum pot modifica sau anula o comandă?
Pentru a modifica o comandă plasată vă rugăm să contactați serviciul nostru de clienți la numărul de telefon: +40 310 050 223 sau trimiteți un e-mail la adresa: info@modivo.ro Pentru a anula o comandă, accesați linkul situat în josul mesajului de confirmare primit în urma efectuării comenzii. Comanda se poate anula doar până la momentul în care nu primește status-ul de „În realizare”.
/modivo-kontakt.jpg)
Infolinia
+40 310050223
E-mail: info@modivo.ro
Departamentul Relații Clienți:
luni - vineri | 08:00 - 17:00 |
sambata | 09:00 - 15:00 |
Adresa firmei
eobuwie.pl S.A.
str. Nowy Kisielin - Nowa 9
66-002 Zielona Góra
NIP (Cod de identificare fiscală) PL 929-13-53-356
BDO 000031285
C.I.F. (Cod de identificare fiscal) RO34893015
REGON (Nr de inreg. Reg. Com. din Polonia) 970569861
Judecătoria regională din Zielona Góra Secţia VIII Economică cu nr KRS 0000541722 Capital social: 2 000 000 PLN, vărsat în totalitate
Sediul firmei
eobuwie.pl S.A.
ul. Nowy Kisielin - Nowa 9
66-002 Zielona Góra
Cont bancar:
RO21RNCB0090146179660001
(BCR)
Inspector protecția datelor
Natalia Batorska, e-mail: iod@eobuwie.com.pl
Copyright © Modivo 2021